Távfelügyelet

Riasztó távfelügyelet

Riasztók: GPRS riasztó távfelügyelet / GSM távfelügyelet / riasztórendszer távfelügyelet
Ha igazán biztonságban szeretné tudni értékeit, kösse be riasztórendszerét távfelügyeletre!

Ingyen felcsatlakoztatjuk meglévő riasztórendszerét távfelügyeletre.

Hűségszerződés megkötése esetén kiemelkedő kedvezményeket biztosítunk.

Ha nem elégedett jelenlegi szolgáltatójával, esetleg túl drága, mi kedvezőbb feltételekkel bekötjük rendszerét.

A GSM átjelzőberendezést díjmentesen biztosítjuk!
Cégünk az alábbi kedvezményeket nyújtja, ha nálunk rendeli meg meglévő riasztójához a távfelügyeleti szolgáltatást:

  • az egyszeri rácsatlakozási díjat elengedjük, így az 10.000 Ft+Áfa helyett, most 0 Ft,
  • a GSM átjelzőt ingyenesen adjuk, így az 30.000 Ft+Áfa helyett, most 0 Ft,
  • egyszeri teljes rendszer átvizsgálást, karbantartást végzünk rendszerén, most 11.500 Ft+Áfa helyett, most 0 Ft,
  • különböző havidíj kedvezményeket biztosítunk a választott hűségidő függvényében.

Gyors ajánlatkérés 4 lépésben, akciós távfelügyeleti szolgáltatásra

Azt gondolhatjuk, hogy értékeink megóvása érdekében elégséges, ha lakásriasztót, riasztórendszert szereltetünk be ingatlanunkban és helyileg szirénázik a berendezés. Lehet elrettentő ereje kültéri hangjelző megszólalásának, de sajnos egyre inkább az a tapasztalat, hogy már ez sem segít a betörésekkel szemben. Általában a betörések akkor történnek, mikor nem vagyunk a helyszínen, ekkor csak a közvetlen szomszédokra és a környezetünkben tartózkodók segítségére hagyatkozhatunk, hogy értesítenek az eseményről. Jellemzően senki sem szeret ilyenkor beleszólni a történésekbe, félve attól, hogy a saját testi épsége is veszélybe kerülhet. Ezért javasoljuk ügyfeleinknek, hogy a tökéletes biztonság érdekében, lakásriasztó rendszere mellé távfelügyeleti szolgáltatásunkat is rendelje meg, ahol havidíjas szolgáltatás keretében folyamatos felügyelet van értékei felett.

A távfelügyeleti szolgáltatás, több fontos részből tevődik össze. A diszpécserszolgálat nem csak akkor értesít minket, ha behatolásjelzés történik, hanem műszaki hiba esetén is. Például, ha olyan műszaki meghibásodást észlelnek, ami talán a telepítés helyszínén nem is okoz gondot jelen pillanatban a lakásriasztó működésében, akkor is értesítik az ügyfelet és egyéb esetekben is: áramszünet, akkumulátor lemerülés, amikor nem vagyunk a helyszínen, talán nem is értesülnénk ezekről a problémákról. Amellett, hogy folyamatos kontroll van riasztórendszerünk felett, még életvédelmi szerepet is ellát a szolgáltatás, akár idős, rászoruló embereknél segélykérő rendszerként is tud működni a távfelügyelt riasztórendszer, egy távirányító gomb megnyomásával egészségügyi riasztást küld a rendszer a diszpécser központba, ahol a értesítik az orvost, mentőt stb. Riasztórendszereink, lakásriasztóink ma már egytől egyig rendelkeznek beépített kommunikátorral, ami biztosítja számunkra a távfelügyeleti csatlakoztatás lehetőségét akár vezetékes, akár GSM, GPRS hálózaton keresztül.
A szolgáltatás megrendelése előtt célszerű munkatársunkkal egyeztetni, ahol az igények ismeretében közösen megtervezzük a védeni kívánt ingatlan távfelügyeletét. Az egyeztetettek alapján a meglévő riasztórendszer zárható fémdobozába beépítésre kerül az átjelző egység, melyet kollégáink szerelnek fel. Megrendelés esetén az ügyféllel megkötjük a távfelügyeleti szerződést és így elindul a szolgáltatás. A távfelügyeleti központ a nap 24 órájában folyamatosan figyeli az ügyfél riasztórendszerét és a beérkezett jelzéshez rendelt intézkedéslista szerint végzi feladatát. Az ügyelet hónap végén kimutatást készít a beérkezett jelzésekről, intézkedésekről, melyet e-mailben, levélben, faxon az ügyfél részére eljuttat.
  • társasházi lakások,
  • családi házak,
  • üzletek, boltok,
  • bankok, posták, irodaházak, szállodák, hivatalok,
  • iparterületek, műhelyek, raktárak
  • egyéb ingatlanok védelme.
A kivonulószolgálat az értesítéses szolgáltatást kiegészítő, helyszíni kivonulással bővített szolgáltatása. A kivonulószolgálat megoldás azon ügyfeleink részére, akik a riasztásokra nem akarnak vagy nem tudnak reagálni, de szeretnék értékeiket 24 órában biztonságban tudni. A kivonuló járőrök tapasztalt, a munkakörre felkészített -Vagyonvédelmi Kamara engedélyével rendelkező- vagyonőrökből áll. A szolgálatot teljesítők, valamint maga az elfogó járőrök az intézkedéshez szükséges eszközökkel és jogkörrel rendelkeznek. Riasztás esetén az objektumhoz legközelebb lévő járőr kerül indításra. A kiérkezés után körültekintően ellenőrzi a védett terület sértetlenségét, próbálja megtalálni a riasztást kiváltó okot, körbejárja a felügyelt ingatlant, leellenőrzi a nyílászárókat és azok környezetét. Ha az elkövetőt még a helyszínen találja, meggátolja annak távozását és a további károkozást. Betörés esetén az előírásoknak megfelelően jár el, valamint biztosítja a helyszínt a hatóság és a megbízó megérkezéséig. Az intézkedés végén a járőr a helyszínről bejelentkezve telefonon tájékoztatja a szolgálatban lévő diszpécsert, aki írásban jegyzőkönyvet készít és befejezi tevékenységét. Téves riasztás esetén a jelzéstől számított 2 percen belül a kivonulás lemondható, ha az ügyfél jelszó segítségével azonosítva magát, kéri az intézkedés megszüntetését. Cégünk nem csak riasztórendszer kivitelezésével együtt tudja megoldani a lakásriasztó távfelügyeleti bekötését, hanem meglévő riasztórendszerek távfelügyeleti csatlakoztatását is szívesen elvégzi.
A távfelügyelet a lakásban, családi házban, üzletben és egyéb objektumban működő riasztórendszer által generált jelzések figyelését, és az azokra történő reagálást jelenti egy 24 órás, állandó működésű távfelügyeleti központban. Itt minden láthatóvá válik, ami a területen történik, pl. a riasztórendszer élesítés, hatástalanítás, pánik, behatolás, tűzjelzés. A diszpécserszolgálat állandóan figyelik a központba telefonvonalon, rádiós vagy GSM, GPRS összeköttetés révén beérkező jelzéseket. Azonnali intézkedést igénylő riasztások (pánik, betörés, tűzjelzés) esetén egyből értesítik a járőrszolgálatot és az ügyfél által megadott értesítendő személyeket. A járőrszolgálat a helyszínen biztosítja az ügyfél és vagyontárgyai védelmét. A folyamatos járőrözés egy adott területen javítja a közbiztonságot, így a lakók, és az ott jelenlévő vállalkozások biztonságérzete nőni fog.
  • Behatolásjelzés: Megállapítható a betörés pontos helye és időpontja, zónánkénti kiosztásban. Ekkor, a MABISZ előírása szerint, meg kell szólalnia a szirénának.
  • Pánikjelzés: ekkor nem szabad szólnia a szirénának, csak a távfelügyeleti központba küld a rendszer jelzés (hangos riasztás esetén bepánikolhat az elkövető és agresszív viselkedést okozhat nála). Ez a megoldás csak távfelügyelt rendszereknél él, helyi rendszerek esetén nem működik.
  • Kényszerített nyitásjelzés: A nyitásjelentés megkülönböztetett módja. Egy speciális kód alkalmazásával a a felügyeleti központ tudomására hozható, hogy kényszer hatására történt a riasztó kikapcsolása. Ekkor a rendszer hatástalanítása mellett jelentés megy a központba, és szolgálat rögtön intézkedik, segítségül hívja a járőrszolgálatot és a rendőrséget.
  • Tápellátás jelzés: A riasztórendszer folyamatosan figyeli a hálózati tápfeszültség meglétét, és ha az hosszabb ideig kimarad, akkor jelzést küld. Ha a szünetmentes tápegység akkumulátora kezd lemerülni, akkor is értesíti a rendszer a felügyeleti központot. Az akkumulátor teljes lemerülése esetén a riasztó működésképtelen lesz, de mielőtt ez megtörténne az diszpécser szolgálat figyelmezteti az ügyfelet erről, aki megfelelően intézkedve elháríthatja a felmerült hibát.
  • Szabotázsjelzés: A riasztórendszer eszközeinek szabotálására figyelmeztet, kikapcsolt módban is működik.
  • Tesztjelzés: A rendszer naponta egy jelzést mindenképpen elküld a távfelügyeleti központba, ezzel tesztelve az átviteli csatornát a rendszer és a központi számítógép között. A jelzés kimaradásakor a szolgálat értesíti az ügyfelet.
  • Egészségügyi jelzés: A kezelőn lévő egészségügyi riasztás gomb megnyomásával, lehetőség nyílik közvetlen segítségkérésre. A központi rendszer a bajba került összes, lényeges adataink tárolására és megjelenítésére képes, alapot teremtve egy megfelelő orvosi beavatkozás elindítására.
  • Nyitás-zárás jelentés eseménynapló: A nyitás-zárás jelzések, a riasztórendszer élesítése és hatástalanítása esetén küldött jelek. Ezzel követhetővé válik, hogy pontosan hány órakor történt az objektum nyitása és zárása. A központban rögzített jelzések listáját az ügyfél havonta kapja meg postán, vagy elektronikus úton. A nyitás-zárás eseménynaplóval ellenőrizhető a munkatársak pontos munkakezdése és befejezése, illetve munkaidőn kívüli bejárása.
  • Tiltott intervallum figyelés: Az ügyfél megadhat időintervallumokat, amikor az ingatlannak mindenképpen zárva kell lennie, hogy akkor, ott senki se tartózkodhasson. Ha a megadott időtartományban mégis valaki megpróbál kóddal bemenni vagy ott tartózkodik, akkor a szolgálat ezt azonnal jelzi az ügyfél részére.
  • Zárás elmaradás figyelés: Ha a szerződő által előírt időpontban nem történik meg a riasztórendszer bekapcsolása, akkor erről a szolgálat azonnal értesíteni fogja.
  • Tiltott kód figyelés: Hasonló, mint a tiltott intervallum figyelés, de nem csak az időpont kerül figyelésre, hanem a felhasználói kódok segítségével a felhasználó személye is. Ha a megadott időintervallumban tartózkodásra nem jogosult kóddal történik cselekmény, akkor a távfelügyeleti központ azonnal értesíteni fog.
  • Tűzjelzés fogadása: A felügyeleti központ alkalmas tűzjelző rendszerek riasztás és állapot jelzéseinek a fogadására és a diszpécser szolgálat a jelzéseknek megfelelően képes intézkedni.
  • Műszaki berendezések jelzése: A folyamatos működésű készülékek (hűtők, klíma, stb.) állapotjelzéseinek fogadását jelenti, áramszünet, technikai hibák. Így a hiba létrejötte után, azonnal megkezdődhet annak elhárítása, megelőzve ezzel nagyobb károk kialakulását.
A riasztóközpont távfelügyeleti jelzések továbbítása esetén elsőbbséget élvez a telefonvonalra csatlakoztatott más készülékekkel szemben, így jelzések küldésekor elbontja az éppen folyó beszélgetést, így biztosítva a gyors jelentésküldést a központba. A jelzések átvitele a telefonvonalon keresztül költséget fog okozni a telefonszámlán. Hívásvárakoztatás és a teljes híváskorlátozás szolgáltatás a telefonvonalon gátolni fogja a megfelelő kommunikációt a riasztó és a távfelügyeleti központ között, ezért ebben az esetben nem alkalmazható.
Az alap távfelügyeleti szolgáltatáshoz kiegészítő szolgáltatásokat választva megoldhatják vállalkozásuk munkaidő nyilvántartását, figyelhetjük a munkatársak érkezését és távozását. A különböző jogosultságokkal bíró jelszó használatával növelhetjük az objektumok biztonságát, eldönthetjük, hogy melyik területre melyik személy, melyik kóddal és mikor léphet be. A szolgáltatás díja fizethető havonta, negyedévente, félévente, évente, készpénzben, csekken vagy átutalással, fél vagy egy év egyben történő kifizetése estén további kedvezményekben részesülhetünk.
Az általunk telepített riasztórendszerekkel és a távfelügyeleti szolgáltatással együtt alkotjuk meg ügyfeleink által elvárt kiemelkedő színvonalú és költséghatékony biztonságtechnikai megoldásokat.

Lakásriasztók: kivonuló szolgálat / járőrszolgálat / GPRS távfelügyelet